Het is bijna zover! - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Milou - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Eelde, Nederland van Milou - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Milou

11 Februari 2014 | Nederland, Eelde

Over 17 dagen is het zover, dan vertrek ik richting Singapore.
Om precies te zijn is dit op vrijdag 28 februari. Ik vertrek om 21:00 uur en zal aankomen op 1 maart om 16:20 uur in Singapore.
Ik heb zo hard gewerkt voor school dat ik het voor elkaar heb gekregen om mijn opleiding verkort af te ronden. Ik had namelijk maar één droom voor ogen, REIZEN!! Daardoor heb ik doorgezet en is het gelukt.

Mijn avontuur gaat bijna van start, ik kan niet wachten!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 5456

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Azie

Landen bezocht: